När lugnet lagt sig.

 
Lugnet har äntligen lagt sig här hemma, nu nattas Ebba och snart ska jag plocka fram favorit filten och slå på någon film på tvn. De sedvanliga ostbågarna har jag bytt ut mot att dippa grönsaker - de ni, det är stort för mig! :)
Jag kommer inte köra slaviskt på någon diet men försöka sköta mig någorlunda och hoppas att det ihop med träning ska ge lite resultat.
 
Annars har dagen gått i långsamt tempo här hemma med tvättning, och det där eviga plockandet som aldrig tycks ta slut. Det ska bli spännande och se hur jobbigt det kommer bli med stressen på morgonen igen efter att lovet är slut. Ja mina morgonpigga ungar vaknar i vanlig ordnign mellan fem och sex men jag har blivit mer långsam och lat och brukar inte vara redo att gå ut förens efter halvtio, blir en utmaning att hinna till den vanliga bussen halvåtta på onsdags morgon.
 
Önskar er alla en fin fredagskväll <3

Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Myskise :) Här njuter mina katter också av lugnet :)

Svar: Ja dom får passa på medan barnen sover eller hur? ;)
Emmelie

2014-01-03 21:33:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Hehe ja, speciellt den ena visar sig knappt om dagarna och det är han som gosar mest på kvällarna ;)

2014-01-04 10:35:16
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0