Nytt och gott!

Men godkväll , här har hänt grejer inte sant?
Jag älskar den nya designen och det känns nästan som en liten nystart sådär, vad tycker ni?
 
Här sitter jag alldeles svettig och stel efter ett pass body Jam, det var releasen på gymmet idag och det var minst sagt jobbigt och inte helt lätt heller vill jag lova. Haha det är alltid lite trickigt i början innan  man lär sig koreagrafin helt klart. Känns i vilket fall som helst bra att jag hunnit med fyra pass på gymmet denna vecka, jag har satt som mål att träna tre dagar för att inte tröttna och allt där över ser jag som  plus i kanten helt enkelt.
 
Tänkte kika in och tipsa er om att göra detta - brända mandlar.
För mig är brända madlar något man köper på festivaler och det är ju så fasligt gott. Superlätt att göra, ha bara i lite vatten och socker i stekpannan tillsammans med mandlarna och stek tills vätskan kokat bort - voila, njut och ha som fredagsmys eftersom det inte är det nyttigaste du kan proppa i dig;)
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

jättefint du fått det vännen!

Svar: Tack <3
Emmelie

2014-01-12 20:06:24
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Yohannas.se

Jättehärligt med ny design!!!! :) :)

Svar: Ja eller hur =) Haha de är liksom att tillochmed jag kikar in på bloggen då och då nu för att se hur den ser ut :P
Emmelie

2014-01-12 20:53:20
URL: http://yohannas.se
MammaLola

Ja det blev snyggt minsann :)

Svar: Alltid kul med en liten upp´fräschning sådär :)
Emmelie

2014-01-12 20:57:13
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
Viola

Vårfräsch sida, jättefin! Duktig du är med träningen, impad! Tänk va snygg du kommer att va på beachen 2014 ;-) Ha det gott! Vi ses!

2014-01-13 07:51:00
Yohannas.se

Jaaa klart du ska kika in.. jag kollar på min egen blogg varje dag, för att man vet aldrig om något knasar sig i designen eller något blivit fel i publiceringen :) Man måste ha koll sådär.. fast jag har pyttelite läsare är jag noga :) haha

Svar: Har heller inte mycket läsare, men är glad för de jag har <3
Emmelie

2014-01-13 12:59:33
URL: http://yohannas.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0