Startar lördagen med sovmorgon.

Godmorgon lördag.
 
Jag känner mig riktigt sugen på att ordna frukosten och sedan göra mig klar för att ta cykeln ner till gymmet. Det är så himla praktiskt när det finns en sådan effektiv träning som Milon som blir klar på 17 minuter, Två gånger i veckan ska man köra, inte mer och inte mindre och man blir dessutomt verkligen trött! Då kan man lägga till något roligt konditionspass till i veckan också, jag har valt att ligga på cirka 3-4 gånger i veckan med träningen för att inte tröttna.
 
Ebba sover än trots att klockan är 08:15, helt otroligt eftersom mina ungar har en tendens att vakna runt sexsnåret senast! Hugo slog upp sina ögon vid sju idag, så en sovmorgon som inleder helgen med andra ord - perfekt!
 
Önskar er en fin dag och hoppas innerligt den nya bloggdesgnen kommer upp nu i helgen.
 
Sovande barn, så otrolgit vackert <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0