Tacos med sällskap.

Blogglusten infinner sig inte riktigt som vanligt, jag väntar på en ny design som skulle kommit upp nu och känner att jag verkligen behöver den nystarten för att känna mig back on track igen.
Man märker att man varit hemma i typ tre veckor för hjärnan är inte med på samma sätt som innan och jag känner mig slut på ett helt annat sätt än innan lovet och jag märker detsamma på barnen. Tur att vi körde en kort vecka så det blev som en liten mjukstart för dom.
 
Inväntar plastbrorsan och hans tjej och barn, vi tänkte oss på att försöka göra lite tacos och ha det lite mysigt tillsammans. Alltid trevligt med besök och det blir lite som om man firar in helgen tillsammans. Får se om det blir lugnt eller kaos, haha Hugo och Alice är jämngamla och därmed lika envisa bägge två <3
 
Julaftons-bilder på småttingarna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0