26 timmar ifrån de jag älskar.

Och så var man hemma efter en hel jobbdag!
Fick faktiskt hittat en del till hemmet under morgonens allé-loppis idag, en trasmatta som går i rosa toner, en brödlåda och lite koppar i lite olika färger. Jag får köpa begagnat och billigt lite då och då och sakta men säkert förvandla hemmet till en vrå där jag trivs och vill vara.
Är egentligen bara hemma för att sova, imon går jag på och jobbar hela 26 timmar(!) De enda negativa med detta jobb är just de fruktansvärt långa dagarna som det innebär. Så länge har jag aldrig varit ifrån Hugo och bara idag saknade jag dom som bara den <3
Kommer nog aldrig vänja mig att vara ifrån dom och hoppas även för den sakens skull att jag kommer in på skolan, då blir de varken kvällar eller nätter utan endast dagtid.
 
Ska lägga mig raklång i soffan, slå på dokumentären "At läkarna" och bara slötitta. Är ni också som jag och gillar dokumentärer om sjukvård så tipsar jag om den samt "Hjälp vi ska föda" som finns på svtplay.
Sov gott sedan, det ska jag försöka göra trots att tusen tankar snurrar i huvudet.
 
Älskade små ulltottar:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0