Barnens första besök vid havet.

Och så har barnen äntligen fått bada och besöka havet för första gången och vi har haft en underbar dag tillsammans.
Efter en varm bilresa utan ac ner till Göteborg och ett evigt letande efter parkering så kom vi fram till Smithska udden. Direkt ner i vattnet och både Ebba och Hugo grimaserade och spottade när det insåg hur äckligt det var att få saltvatten i munnen, haha jag fick mig några goda skratt över det under dagen. Havet visade sig dessutom att vara lika varmt som sjön vi brukar bada vid, men alltid något annat att bada i havet då vattnet är klarare, sanden mjukare och vi kunde variera oss mellan strand, klippor och bryggor.
Barnen fick premiärfiska krabbor också och det var lika uppskattat hos dom som för mig.
Har haft en helt fantastisk dag om man bortser från parkeringsböter och glömd matsäck. Väljer att bortse från de sistnämnda och kommer leva på den här dagen länge, tack till Helena som tog med oss <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Helena

Jag fixar böterna å hade ju matsäck som räckte å blev över så helt rätt att bortse från dom petitesserna! ;) Jag hade en underbar dag tillsammans med er så värt allt och en ära att få ta med er! <3

Svar: Jag kan betala hälften! Ja de blev en himla lyckad dag och barnen tycker mycket om dig ;) kram
Emmelie

2014-07-25 20:13:44
sandra

Då var det dags för en ny tävling! Denna i samarbete med namntavlor.se
GÅ in på bloggen nu för att vara med och delta!! :D

http://sandracederbom.se/tavling-med-namntavlor-se/

2014-07-25 22:35:40
URL: http://sandracederbom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0