Då hann jag inte tänka på framtiden.

Det blev en sommardag med värme trots allt!
Vi hann vara på stranden en stund innan det drog ihop sig, började mullra och vi verkligen på allvar trodde det skulle komma världens skur, så vi drog oss hem från stranden men ovädret drog förbi och solen fortsatte lysa.
Fick istället fixat lite här hemma med att klippa gräset, trimma lite i hörnen och plocka en mängd olika leksaker. Finns alltid att göra och jag förstår inte att det verkligen aldrig tar slut! Vill ha det sådär mysigt och ombonat men känns som om jag aldrig hinner att fixa till det som jag vill ha det eftersom det alltid är massa annat att göra.
 
Bokade faktiskt in mig på ett pass zumba ikväll, har inte gått på något pass sedan i vintras och det var verkligen på tiden! Svettigt som bara den och inte alltid helt lätt att hänga med, men jag vet om jag bara ger det ett par gånger så sitter koreografin för mig också. Det är ett försök för mig att må bättre, trycka framtiden åt sidan och bara vara i nuet. Inte ha chansen att tänka, oroa sig och vara ledsen utan bara koncentrera sig på att överleva träningen. Jobbigt att ta sig dit, men väl där så ångrar man ju sig aldrig.
Får ge de fler försök och hoppas de där må-bra-endorfinerna som sägs komma av träning dyker upp för mig också, för tro mig jag behöver dom verkligen!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0