En allra sista gång.

Idag var sista dagen innan sommarlovet för barnen på dagis, sista gången för alltid för Ebba eftersom hon börjar i skolan i Augusti. Tio långa timmar var dom tvungna att vara där idag, jag har aldrig haft dom där så länge och jag hoppas innerligt jag slipper ha det så i framtiden. Jag vill vara den som uppfostrar mina barn mest och vill inte att förskolepersonalen träffar de mer än mig. Får jag bara klartecken att jag kommer in på skolan så kan en liten sten släppa från mitt bröst och jag kan börja andas lite lättare igen, en sak mindre att oroa sig för helt enkelt.
 
Igår eftermiddag drog ovädret återigen över Alingsås med blixtrar och alldeles kolsvart himmel och regn. Ebba blev orolig för kaninerna och såg till att bygga sig en koja vid dom för att de skulle slippa vara ensamma när det mullrade och regnade. Där inne låg hon ett par minuter och bara slappnade av och det såg så fruktansvärt fint ut, min stora tjej.
Hugo satt nöjt på insidan, han är lite skeptisk till åskan och vill gång på gång höra att det minsann inte är livsfarligt <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Eleni

Åh, vad mysigt det såg ut :) Håller tummarna för dig att du kommer in på skolan. Vad är det du vill plugga?

Svar: Ja de var fint gjort <3 jo jag har sökt in till sjusköterska, kommer jag inte in så vet jag inte hur jag ska lösa någonting eftersom jag helt plötsligt blir ensamstående nu inom kort. Håll tummarna.
Emmelie

2014-07-02 21:20:37
URL: http://eleni.se/
Helena

Åhhh jag älskar dig dina barn och alla fina blogginlägg! Tänk så värdefullt! Sluta aldrig med det Emmelie! Så kul att få ta del av dig och dina barns liv! <3

Svar: <3
Emmelie

2014-07-02 21:39:10
Kaffehörnan

Låter ju alla tider stort lycka Till

Svar: Tack <3
Emmelie

2014-07-03 08:45:26
URL: http://www.kaffehornan.se
Lina

Va gulligt av Ebba att lägga sig där, såg ju faktiskt väldigt mysigt ut också :)

Svar: Ja där låg hon ett tag och myste till det ordentligt <3
Emmelie

2014-07-03 10:05:19
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Angus

Sv: ja det är magiskt, allt är magiskt! det blir ju första gången och speciellt med allt! :)

det förstår jag, håller tummen för er!

Svar: Tusen tack , passa på och njut av allra första gånger som kommer framöver , kram
Emmelie

2014-07-03 10:32:36
URL: http://angusfoto.blogg.se
Eleni

Trist att höra. Önskar all lycka till!

2014-07-03 14:13:03
URL: http://eleni.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0