Första Juli.

 
 
Efter litet ärende i stan så passade vi på att stanna till vid fiskaffären och köpa med oss lite fiskbiffar och färska räkor hem, biffarna fick agera lunch och fick helt klart godkänt av bägge barnen.
Jag har svårt att säga hur det smakade, tycker ingenting smakar direkt bra just nu och jag får tvinga i mig nästan varje tugga och tänker att ingenting blir bättre av att jag inte äter.
Försöker tänka på att allting löser sig på ett eller annat vis i framtiden, men det smärtar att tänka på och jag är så otroligt sviken.
 
Ska ta med mig barnen ut på lekplatsen, hoppas jag får tag i någon som kan tänkas passa barnen i eftermiddag så jag och Johan kommer iväg på familjerådgivningen. Egentligen ger det mig ingenting, allt jag känner är tomhet och ilska men jag gör det för barnens skull, så att deras framtid ska bli så bra som den bara kan.
 
Önskar er en fin första Juli <3
 
 
 
 

Kommentarer
Lilla Malin

Det såg gott ut men förstår om det inte smakar :/

Svar: Ja de är inte mycket som smakar just nu:/
Emmelie

Hanna

Hoppas att det gick så bra som det nu kan gå på familjerådgivningen <3

Svar: Tyvärr inte bra, blev bara värre och mer jobbigt efter besöket men tack för orden <3
Emmelie

2014-07-01 20:11:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0