Imorgon är en stor dag.

Är på jobbet och saknar dessa två och hemmets alla fyrbenta djur. Dagen har gått relativt fort men när kvällen kommer så längtar man lite extra och speciellt eftersom Hugo tydligen inte är helt kry. Efter detta passet är jag ledig i en hel vecka, då hoppas jag att Alingsås fortsätter leverera sommarväder och att man får njuta av ledigheten på bästa möjliga vis.                                           Imorgon är den stora dagen och under eftermiddagen så kan man hämta sitt besked om man blivit antagen till universitetet eller inte. Imorgon kan alltså framtiden förbättras avsevärt om jag får ett positivt besked eller så kan allt bli tusen gånger värre om svaret blir negativt. Så snälla kära ni, håll en tumme för att mina ansträngningar räcker och att jag får börja studera och komma ett steg närmare min dröm som barnmorska.



Kommentarer
Helena

Håller tummarna som tusan för dej!!! ❤️

2014-07-10 21:01:01
Michaela

Håller verkligen tummarna! Kan man kolla beskedet via nätet?

Kramar <3

Svar: Antagning.se och logga in på dina sidor så ska resultatet komma imorgon under eftermiddagen. Kram
Emmelie

2014-07-10 21:33:57
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Tessan

Håller självklart tummarna för ett positivt besked imorgon! Hoppas att Hugo kryar på sig också.

Svar: Tusen tack <3
Emmelie

2014-07-10 21:46:15
Lina

Hejsan! Läser din blogg ofta men kommenterar sällan..
Men nu ville jag bara skriva att du är en superkämpe, jag beundrar dig som mamma och hur stark du verkar vara även om du själv inte känner det så!
Jag håller alla mina tummar för att du kommer in på skolan!!

Tack för en superhärlig blogg!

Kram Lina

Svar: Tack för dina tumhållningar<3 jag uppskattar verklgen dina ord ska du veta! Kram
Emmelie

2014-07-10 21:47:17
Diana Ristvedt

Håller alla tummar och tår!! <3

2014-07-11 02:49:31
URL: http://dianaristvedt.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0