Lite vardagslyx.

Och så har jag gjort snart tolv timmar på jobbet och ytterligare tolv återstår innan jag får gå hem och ladda batterierna en stund innan det är på det igen som gäller. Denna jobbhelg innebär hela 48 timmar för mig, de blir tufft men skönt när det är över och denna dag har gått riktigt fort faktiskt. Försöker göra det bästa möjliga av tiden ifrån barnen och tog faktiskt med mig kantareller hemifrån så jag kunde njuta av en kantarellmacka nu på kvällskvisten - vardagslyx sådär. 

Ska snart plocka fram min bok och försöka bege mig in i den världen för att slippa tänka och oroa mig för min egna. Jag längtar så till ångesten och oron släpper och tills jag kan börja leva igen. Önskar er en godnatt allesammans<3

Kommentarer
HannA

Vad gott med kantareller! Försök njuta av de små stunderna, det är de man minns sen :) kram

2014-07-18 11:16:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0