Pyssel under regniga sommardagar.

Kikar in och lämnar ett tips om ett enkelt pyssel att sitta och göra dessa regniga sommardagar - kaffefilter-rosor!
Enkelt och otroligt fint, ser ganska verklighetstrogna ut på håll i en vas faktiskt. Som om man har en bukett riktiga rosor som varar föralltid.
Lyckades självklart inte fånga de riktigt så fina på bild, men ni får en liten känsla av hur de kan bli iallfall. Sen är jag långt ifrån ett pyssel proffs. Jag är snarare en väldigt nybörjade med noll tålamod, men men ser ganska fint ut iallfall tycker jag.
 
 
Nu ska jag ta på barnen kläder och cykla till dagis. Blir ingen enkel match att jobba 07-16 när man knappt kunnat sova något. Visst sover jag men det är orolgit och jag vaknar, vrider och vänder på mig konstant.
 
Önskar er en fin dag!
 
 

Kommentarer
Lina

Jättefina rosor :) Kanske ett inlägg om hur du gör dom?

Svar: Kan jag ordna lite längre fram när jag gjort fler :)
Emmelie

2014-07-02 11:06:45
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0