Tusen tankar.

Hur kan alla kalla mig så stark när jag känner mig svag?
Hur kan alla säga att du kommer klara det här när jag står och stampar och inte kan göra ett skit just nu?
Denna ovisshet är fruktansvärd, den gnager och gör mig helt tokig! Vad tusan händer om jag inte kommer in på högskolan? Vart ska jag då få pengar ifrån? Och även om jag kommer in så är hela sommaren panik för mig eftersom jag endast har sommarjobb på 53%.
Ekonomi, svek, och hur tusan jag ska klara allt det praktiska ensam framöver snurrar runt i huvudet och gör så jag inte kan sova.
Denna kvällen har varit fruktansvärd, har gråtit mängder och allt känns hopplöst.
Jag vill bara få klarhet om hur allt ska kunna fungera praktiskt och ekonomiskt i framtiden, först efter de kan jag börja lappa ihop mitt sårade och trasiga hjärta.
Först efter jag vet kan jag börja försöka leva igen, skapa mig ett nytt liv där det bara är jag och barnen, försöka klara allt på egenhand.
Jag vet inte hur, man jag måste klara det..
 
 

Kommentarer
Helena

Du känner dig inte stark just nu och vet inte just nu hur allt ska lösa sig men vi som finns runt dig vet att du är stark eg.. om än inte just nu. Du kommer överleva detta och det kommer bättre tider... Tänk en dag i taget och kom ihåg att på nätterna kan du inte ordna och lösa något... utan försök vila/sova så du kan ha energi till att lösa saker bra när det är möjligt att lösa! 😊

2014-07-03 23:07:18
Trees, mamma i London

Åh fy, det kan inte vara lätt <3 :/
Men som dom säger: om det inte är bra, så är det inte slutet. Allt ordnar sig tillslut på det sättet det är menat!
Hjälper säkert inte alls.. så jag skickar över lite kramar istället!!

Svar: Tack så mycket på orden, jag hoppas att det löser sig på något sätt och att jag kan komma starkare ur detta. Kram
Emmelie

2014-07-04 02:06:01
URL: http://mangofisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0