Denna morgon alltså...

Det ekade tomt här i bloggen igår, men jag hade helt enkelt inte tid alls att sätta mig ner vid datorn. Det var skola och direkt efter det så skulle jag iväg på jobb fram tills kvällen, och där i mellan skulle självklart vårat lås till dörren kärva så vårt hyresbolag fick komma och byta allt till något provisoriskt fram tills måndag.
 Efter jobbet cyklade  jag sedan hemåt i kolsvart mörker, ösregn och halv storm, jag kände att jag levde när jag kom hem igår vill jag lova ;)
 
Denna morgonen, herregud det ena avlöser det andra känner jag.
Det bråkas, och Hugo är en olycksfågel som först lyckas få tag i tändstickor(!) och lyckas på något konstigt vid tända den och få en brännblåsa på fingret, när han väl lugnat sig från det så slår han i höften i en vass kant på bordet.
Jag känner mig sliten innan dagen ens börjat vill jag lova, så nu hoppas jag vi avverkat det värsta och att resten av dagen flyter på smidigt.
 
Godmorgon!
 

Kommentarer
maria eek

Hoppas att du fick en fin dag!

Svar: Den blev bättre :)
Emmelie

2014-03-15 23:18:08
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Karro och King :)

Ush vissa mornar borde vara förbjudna :P Hoppas resen blev bättre!

2014-03-16 07:46:13
URL: http://www.karroochking.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0