En fullbokad vecka.

Godmorgon, denna tidsomställningen alltså!
Lika jobbigt varje gång och jag röstar för en och samma tid året runt eftersom det blir jobbigt för oss med barn att ställa om sig. Kan säga att idag var jag grymt trött när klockan ringde, Hugo hade dock inga svårigheter alls att stiga upp, Ebba därimot vände sig om och somnade om igen.
Jag har återigen en fullspäckad vecka framför mig med läkarbesök för Ebba, teater med klassen, födelsedag och slutligen högskoleprovet på lördag som jag är extremt nervös över - hur tusan ska jag kunna lyckas med de?!
 
Resten av dagen igår flöt på fint, kaos var ju det hela morgonen och jag blev halvt tokig här hemma när kusinerna inte lyssnade ett skvatt. Sedan fortsatte dagen i ett rasande tempo med gymnastik för Ebba och grillning i skogen med en kompis och hennes dotter - så mysigt och återigen är jag otroligt tacksam för närheten till skogen.
 
Ha en fin start på veckan <3
 
 
 

Kommentarer
Beatrice

Hoppas du får en härlig start på veckan! :-)

2014-03-31 12:48:00
URL: http://detaljerhemmahososs.blogg.se
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Hahah ja Lion kryper in och river ut allt så fort tillfälle ges!! :D Hoppas att veckan flyter på bra och lycka till på högskoleprovet!! :D

2014-03-31 16:10:10
URL: http://madeleines.se
Josefin -My Happy Days-

Så mysigt med grillning i skogen, barndomsminnen... :)

Svar: Ja grillning och sådant uppskattar vi i denna familj jättemycket =) Brukar göra de ofta . Ha en fin dag <3
Emmelie

2014-04-02 11:05:35
URL: http://landhagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0