En "mans-förkyldning"

 
Åh alltså seriöst, hur fina är de inte mina två små ulltussar?
De har nog inte varit helt nöjda med tillvaron idag, för trots underbart väder så har det inte blivit någon långpromenad som jag hade tänkt mig, jag har nämligen drabbats av världens mans-förkyldning! Barnens baciiller biter inte ofta på mig men denna senaste förkyldning har jag fått ordentligt av, jag snorar, nyser,hostar och ögonen rinner eftersom det börjar sätta sig på bihålorna. Tänkte försöka chocka kroppen med ordentligt med sömn och c-vitamin och se om det hjälper, men jag är inte hoppfull. Tur vi har en extra ledig dag imorgon innan allvaret åter drar igång, det behöver nog både jag och barnen...
 
Godnatt <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0