Mer ork och självkänsla efterlyses.

Återigen har träningen svackat efter, och sackar träningen efter så sköts inte maten som den borde på samma vis heller. Hur jäkla svårt ska det vara?!
Livet kommer i mellan på många vis, det är skola/jobb, det är barn och det händer massor av saker runt omkring som gör att man bara känner sådan hopplöshet och inte orkar lägga tid på gymmet eller maten. Jag inser att det är då jag skulle behöva vara strikt om något, för bra mat och rörelse ger ju faktiskt väldigt mycket endorfiner och ork att fortsätta kämpa.
Skulle behöva en kickstart och kollar runt lite på nätet, det finns ju mängder med alternativ men just nu lockar pto-tjänsten som Malin erbjuder. Kanske kan hon peppa mig på rätt spår igen?
Det är ju början och de första veckorna som är jobbiga, nära hela karusellen sedan är igång så fortsätter man ganska lätt av bara farten.
Man vill vara bekväm i sin kropp, där är jag absolut inte just nu och jag saknar energin som jag desperat behöver som studerande tvåbarnsmamma.
Tål att tänkas på helt enkelt....
 
Önskar er alla en fin torsdag <3
 

Kommentarer
erikasblogg.se

Jag har Malin som pto och är så nöjd! Jag behöver verkligen nån som peppar mig och ibland ger mig en spark i baken. Känns skönt att få den hjälpen av nån som kan med :) Kan absolut rekommendera henne :) Jag har bara kört en vecka och sjukdom har dessutom kommit emellan men nu är jag peppad igen :) Kram på dig!

Svar: Åh va härligt att höra någon som testat. Jag är jättesugen på att testa men de är ju mycket pengar , så därför är de ju viktigt att man känner att de är värt de verkligen! :) kram
Emmelie

2014-03-06 09:37:16
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0