Nedräkningen har startat.

Helg och stor barnloppis väntar nu på morgonen, jag hoppas kunna fynda en hel del saker.
Stort behov eftersom båda har vart i någon tillväxt period och gått från en storlek till en annan, framförallt Ebba som jag på riktigt tror har skjutit i växten med någon decimeter bara de senaste månaderna.
Sedan idag efter lunch kommer äntligen farmor och farfar på besök från Borlänge, som vi väntat! Över tre månader sedan sist vi sågs så nu längtar barnen och jag tror att de får en chock när de inser hur mycket de faktiskt växt under denna tiden.
 
Har ni tänkt på en grej? Våren är på ingång och det gör mig så förbannat glad!
Det är videung, krokusar som blommar och knoppar på alla träden. För att inte tala om ljuset, varje morgon när vi väntar på bussen så är det ljust och när vi kommer hem på eftermiddagarna så finns tid till utelek efter middagen eftersom det inte börjar mörkna förens efter sex nu. Det ger mig så otroligt mycket energi att se att snart är vi där med ljusa kvällar, färger och värme - nedräkningen har börjat!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0