Typiskt dagens sjukvård och skogen nära tillhands.

Godmorgon söndag.
Fortfarande ingen magsjuka hos övriga familjemedlemmar och jag är otroligt tacksam över det, jag går som på nålar här hemma och letar efter minsta lilla tecken till att de ska bryta ut på någon av oss andra. Det är psykiskt väldigt påfrestande att gå och va så rädd som jag är just nu, att denna fobi för magsjuka kan göra livet så svårt! Kontaktade ju psykiatrin för jag ville ha hjälp och få bukt med problemet eftersom de förstör så mycket i vardagen för mig, men har de ringt upp igen som de lovade? Dagens sjukvård alltså, när man väl tar modet till sig och ringer och söker hjälp så får man inget tillbaka alls.
 
Igår var en väldigt lång dag på hemmaplan och dagen lär bli likadan, tur vi har skogen nära och kan vara där och springa av oss all energi utan att riskera att smitta några andra. Igår tog vi hela familjen en promenad uppe i skogen, de blev en ganska lång väg att gå för Hugo men han kämpade på bra måste jag säga. 1,5 timma med frisk luft och chans för hundarna att springa av sig ordentligt - ser fram emot att se våren i skogen och ta med mellanmål och hänga där ännu mer än vad vi gör idag.
 
Gårdagens hundar innan promenaden, haha inte lika rena efteråt.
 
 

Kommentarer
christin

Vilken superfin hund!

Svar: Det är två olika hundar, men tack ;)
Emmelie

2014-03-02 18:58:56
URL: http://christinsshopping.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0