En solig start.

Godmorgon.
Hugo slog upp sina ögon någon gång efter fem och sa att det minsann inte var natten mera, bara att traska upp och då möts jag av en klarblå himmel. Helt otroligt efter allt det regn som kommit de senaste, kollar man väderprognosen så ska det bli sommarvärme nästa vecka i Alingsås med 26(!) grader varmt!
Vädret tycks vända redan nu och det passar ju himla bra eftersom vi har en utflykt planerad till Borås djurpark på lördag, vi åker med en mammagrupp som jag gick med när Ebba var liten och det brukar alltid bli himla lyckat.
 
Föresten, gissa vad?
Min sambo klarade teorin igår till körkortet, på första försöket! Är himla stolt över honom för varken jag eller han trodde han skulle klara det denna gången eftersom pluggmöjligheterna inte varit de bästa. Om han sedan klarar uppköringen så hade jag blivit överlycklig, det hade underlättat i vardag enormt om en av oss hade körkort iallfall. Kanske på tiden att jag ska försöka lära mig köra med? Men bara tanken på att köra en bil gör mig nervös.
En sak i sänder, håll nu tummarna att han klarar uppköringen också som är inom kort!
 
Är lite i valet och kvalet om jag ska till skolan eller ej, Hugo känns lite hängig men feberfri. Har bara vart där en gång denna vecka och plikten kallar om man uttrycker sig så - får avvakta någon timma och se hur allt ter sig.
 
Ha en fin och förhoppningsvis solig dag kära ni!
 
 
 

Kommentarer
Mammalola

Jag ska börja med körkortet nästa månad, vi får peppa varandra ;)

Svar: Jaaaa! De borde vi!:)
Emmelie

2014-05-15 08:45:07
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
Jennie & FrökenFlis

åh då får vi nog fint väder här med för Alingsås är inte så långt bort ;)
Härligt!

Va kul för sambon din att han klarade teorin, nu hoppas vi att han klarar uppkörningen på första med :D

2014-05-15 11:12:01
URL: http://jenniesays.blogg.se
Tess

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

2014-05-19 18:29:52
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0