Handgjort.

 
 
Denna fina tröja blev klar nyligen , min syster är ju himla duktig på att virka som jag sagt tidigare och nu hade hon gjort denna till Hugo<3
Han blev överlycklig när jag visade den och ville ha på sig den trots att termometern visade över tjugo grader, tyckte dock det var aningens för varmt då och tänkte istället erbjuda han att använda den idag. Jag vet att han kommer bli jätteglad.
 
Har börjat gilla handgjorda saker mer och mer, likaså med loppis istället för nytt. Tänk så mycket fint man kan fynda till betydligt mycket bättre pris?
Nu när Johan har körkort så kan vi åka runt på loppisar i framtiden, haha jag vet dock inte om han är med på de noterna, fast de tror jag eftersom han tror han gör fynd när han kommer hem med vad som helst som är begagnat, haha!
 
Dags att sätta igång, dags för skola och båda barnen sover.
Önskar er alla en fin tisdag <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0