Jobb-söndag.

Godmorgon söndag!
Det  var segt att stiga upp idag, Hugo vaknade ett tag innan klockan ringde men det kändes ändå jobbigt att veta att man ska stressa iväg till jobbet och vara borta hela dagen. Barnen får en heldag med sina farföräldrar och pappa och jag är övertygad om att de kommer ha det bra, men jag kommer längta och har svårt att vänja mig vid vårdens arbetstider.
Egentligen passar det mig bra att studera, det sker mestadels dagtid och man behöver inte pussla med tiderna för att få ihop det med barnen/dagis osv. Så håll tummarna hårt att jag kommer in på sjuksköterskeutbildningen till hösten!
 
Nu ska det packas matlåda inför dagens arbetspass som varar ända till sex ikväll, jag har turen att ha grillade rester över som får agera lunch idag.
Önskar er en fin dag och hoppas att solen kikar fram snart.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0