Kosläppet.

 
 
Under förmiddagen var vi iväg på kosläpp, tycker det är en riktig mysig grej att göra som verkligen visar på att våren är på väg.
Lyckliga kossor som springer och hoppar omkring, små kalvar att klappa, kaniner att titta på, tipspromenad och gratis bulle och mjölk. Ebba tyckte mjölken smakade extra gott och var säker på att den var alldeles färsk ;)
Lite synd att det blåste riktiga isvindar, barnen frös och vi åkte hem så fort korna hade sprungit ut.
 
Sedan under eftermiddagen bjöd jag hem för en Me and I visning här hemma, tyvärr kom inte så många men trevligt med de som dök upp iallafall. Fanns mycket fina saker men priserna är inte riktigt lika fina, så beställde en klänning och en mössa till Hugo och tyckte ändå det blev lite för dyrt i slutändan, nej återigen - Tacka vet jag begagnat!
Ska försöka sätta mig och plugga lite, välbehövligt som bara den men omotiverat.
 
Godkväll!
 
 
 

Kommentarer
Jennie & FrökenFlis

Att jag alltid missar kosläpp här omkring! :/ Tänker varje år att jag SKA på det med Flisan, men så missar man.
Me & I har fina kläder men som du säger, dyrt!
Begagnat eller REA är bäst ;) Tradera har varit min kompis nu när jag shoppat bebiskläder :)


Svar: Åh va synd ni missade det! haha ja tradera is the shit! Jag är en liten periodare när det gäller tradera men har fyndat en hel del där de senaste :)
Emmelie

2014-05-04 08:33:35
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0