Kvälls-babbel.

Tänka sig att jag sitter framför tvn denna kväll, det är något sällan gör om kvällarna. Tvn används mestadels av barnen men måste erkänna att det är lite avkopplande att sitta och slötitta. Haha i vanlig ordning borde jag sätta mig ner och studera, det finns mängder av grejer att arbeta upp sig i. Högskoleprovets resultat släpptes idag och det var ju inte något att hurra för direkt, jag hade inte räknat med att de skulle gå sådär jättebra men man önskade ju ändå att man kunde få ett resultat att använda sig av, nåväl det är ett plus att bara ha skrivit det faktiskt.
 
När vi kom hem idag så fick jag faktiskt Ebba att för en gångs skull stanna hemma, hon vill ju ut och leka med sina kompisar direkt när hon kommer innanför dörren men ibland tycker jag att man kan vara hemma också. Så vi satte oss ner och klippte ur olika tidningar och skapade konstiga människor genom att mixa ihop allt vi hade klippt ut. Det krävs inte så mycket för att hålla henne sysselsatt, det svåra är att göra något som både en tvååring och en femåring uppskattar samtidigt, har ni några tips på aktiviteter som passar de båda?
 
Nej plugg var det ja...
 
Koncentrerad och egenstylad dotter
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0