Lördag.

 
Vilken lång dag, men himla trevlig.
Jag och Ebba befan oss på arenan från klockan halvtolv till fyra , först var det genrep och sedan var det uppvisning. Jag kände mig minst sagt mör i kroppen efter de timmarna och jag kan bara föreställa mig hur det kändes för Ebba. De alla skötte sig jättebra och det är helt fantastiskt och se vad gymnasterna kan göra med sina kroppar, vilken kontroll när det gör flera volter på rad och vilken styrka och smidighet det kräver. Får se om de blir någon gymnast av Ebba, hittills kör hon på och tycker det är jätteskoj och så länge hon gillar det så är det ju kanon att ha en aktivitet.
 
Besök från Borlänge och vi bjöd på grillat eftersom svärmor fyller år, en mysig dag helt enkelt.
Jag ska snart hoppa i säng för imorgon väntar en heldag på jobbet för mig, stort minus med arbetstiderna när man arbetar inom vården så som jag gör, passar inte en småbarnsmorsa alls vill jag lova.
Gotnatt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0