Middagstips.

 
Vissa dagar lyckas man helt enkelt med maten och idag var en sån dag. Härligt när de sker för jag brukar inte va någon mästerkock direkt utan endast hålla mig till den vanliga husmanskosten.
Försöker äta så rent så möjligt och mycket ekologiskt, en kombo grönsaker tillsammans med lite stekta champinjoner och vegitariska snitzlar som kokades i lite vatten och några matskedar med cremefraisch med smak av parmesan - testa vetja!
 
Nu ska jag begrava mig själv med studier, imorgon väntar en viktig redovisning och jag har inte övat en endaste gång.  Ni vet när saker och ting bara rullar på? När man ska få tusen saker att klaffa samtidigt? Där befinner jag mig just nu, jag hatar att inte veta hur saker och ting ska lösa sig i framtiden, jag hatar att leva i ovisshet! På något sätt löser det sig alltid, men frågan är bara hur?
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Det ser verkligen jättegott ut!!!

2014-05-07 22:22:42
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Jennie & FrökenFlis

de låter & ser kanongott ut tycker jag! Vegetarisk mat är himmleks gott :)

Svar: Ja jag är ju vegitarian sedan 13 år tillbaka, äter endast fisk:) barnen äter en hel del veg också :)
Emmelie

2014-05-08 19:42:36
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0