Sommartips.

Godmorgon.
 
Igår var det utspark i skolan med elevepex och mat, alla var finklädda och det var riktigt trevligt. Haha men mamman i mig blev väldigt trött när klockan var halvelva och det fortfarande inte var slut, så jag och min kompis smög iväg och åkte hemåt igen.
Kan säga att jag är något tröttare idag och ska åka en buss som går lite tidgare eftersom Ebba ska iväg till Göteborg och utflykt till Alfonslandet med förskolan. Hon har sett fram emot detta och undrat när det är dags sedan hon fick lappen om utflykten för en månad sedan.
 
Måste tipsa om en grej nu när sommaren kommer, "glass" som är gjord av endast alprosoja vanilj, frysta jordgubbar , fryst mango och dessutom passade jag på att plocka och smyga i lite av min egenodlade spenat som är full av nyttigheter men inte smakar någonting. - huuuuur gott som helst och nyttigt med dessutom!
Detta kan barenen äta mycket av utan att man som förälder får de minsta dåligt samvete, bra va? ;)
 
Önskar er en fin dag, för mig är det avslutning - jag är äntligen klar med folkhögskolestudierna!
 
 

Kommentarer
Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack så mycket :)

2014-05-28 14:42:33
URL: http://carrosungar.blogg.se
Mammalola

Åh vad gott det låter! vad är det för olja? Har aldrig hört talas om den förr.

2014-05-28 23:59:35
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0