Söndags kväll.

Godkväll, återigen en bloggfri dag har det blivit.
Jag har verkligen haft fullt upp denna helgen med allt mellan himmel och jord känns det som. Jag skulle nog vilja ha en ledig dag till imorgon för att samla krafterna för sista riktiga skolveckan.
Ebba har vart och övat inför gymnastikens uppvisning som ska vara på lördag, tre grupper med barn i ungefär hennes ålder har slagits ihop och tillsammans ska dom försöka få ihop ett nummer att visa upp för oss föräldrar. Tänk er typ 30 ungar i åldern 4-6 år och att alla ska lyssna samtidigt? Haha jag blir förvånad om dom får det att gå ihop vill jag lova, ska bli spännande att se ;)
 
Fått fylla upp kylskåpet lite inför kommande vecka iallfall och det känns himla skönt att jag lyckats hitta ganska mycket ekologiskt till bra pris. Jag satsar på att köpa ekologiska frukter och grönsaker samt mejeriprodukter, allt det andra ser jag som ett plus i kanten men vi är en bit på väg till att ha bättre mat hemma iaf. Jag är övertygad om att all bekämpningsmedel man sprutat på frukter och grönsaker kan skada mer än vad vi någonsin kan tänka oss.
Så att byta ut frukt och grönt känns som en bra start att börja med, dessutom har jag turen att hittat ett ställe som säljer eko-ägg från hönor som springer fritt precis utanför stan, perfekt <3
 
 
 

Kommentarer
Lillan & Jag

Sv: ja vi är mycket bättre nu.. Lillan är fortfarande lite halv taskig i magen men det kan bero på mycket, till exempel alla tänder som ploppar upp i munnen på henne nu! Men i eftermiddag så har vi förhoppningsvis varit symptomfria i 48 timmar :)

2014-05-21 06:53:36
URL: http://malinjennywestman.blogg.se
Lillan & Jag

Sv: ja vi är mycket bättre nu.. Lillan är fortfarande lite halv taskig i magen men det kan bero på mycket, till exempel alla tänder som ploppar upp i munnen på henne nu! Men i eftermiddag så har vi förhoppningsvis varit symptomfria i 48 timmar :)

2014-05-21 06:53:45
URL: http://malinjennywestman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0