Bäddat hos brorsan.

Och så var kvällen återigen här igen och båda syskonen sover tillsammans i Hugos rum.  Jag bäddade på golvet för Ebba i hopp om att de nattetid kan känna trygghet i varandra så mamman kan få sin säng i fred. Känner jag dom rätt så lär de dock bli sovande hos mig tills de båda är femton.
 De får väl egentligen gärna sova hos mig men jag tycker det är trångt och är i stort behov av att sova ostört för att orka morgondagen och alla studier på bästa möjliga vis. Får ge de ett försök men misstänker jag kommer känna mig besegrad ganska snart ;) önskar er en godnatt allesammans.



Kommentarer
Morhanna

Så Sööta! <3
Och va kul att se Frost-påslakanet. Har ett inslaget till min tjej som hon ska få i julklapp! :D tror det kommer bli väldigt uppskattat!

Svar: Ja men de blir säkert poppis, frost-grejer brukar gå hem :P
Emmelie

Lina

Men va mysigt :) men hur gick det då? Sov de där hela natten? :)

Kram på er

Svar: Haha oh nej, de sov bara fram till runt elva-tiden :P
Emmelie

2014-11-27 11:41:34
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0