En fin dag tillsammans.

Godmorgon.
Här sitter jag barnfri och är vaken med kaffet i största hugg trots att klockan bara är sju. Just detta dygnet utan barnen har och kommer vara jobbig eftersom jag inte har något som helst planerat utan bara är hemma. Så länge jag är iväg eller håller mig sysselsatt så går det okej att vara utan dom ett dygn då och då, men när man är hemma och man bara tänker på hur tyst och tomt det är så värker hjärtat ordentligt efter dom.
 
Jag och Ebba hade en jättefin dag igår tillsammans när vi tog tåget för att shoppa lite inför Hugos födelsedag imorgon.
Så mysigt att bara vara hon och jag och ge all min uppmärksamhet till henne. Vi strostade runt i butikerna och hon tittade på glittriga kläder som hon ansåg jag borde köpa och ha på mig, jag vet inte riktigt om hennes och min smak överstämde helt och hållet ;)
Hittade lite smågrejer som ska slås in nu under morgonen, jag tror Hugo kommer bli nöjd med vad han än får och kommer inte köp-hetsa.
Tiden iväg avslutades med att Ebba fick välja lunch och lotten föll på sushi till hennes mammas stora förtjuselse.
 
Nu ska jag nog krypa ner i sängen lite igen och dra på någon serie för att hålla längtan efter barnen under kontroll.
Fick köpt en sak till mig själv igår under gårdagens shopping, hur underbar är inte denna?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0