En långtråkig söndag.

Världens längsta och mest långtråkiga söndag tror jag att jag nyss upplevt.
Barnen har bara varit här korta stunder av dagen och jag har inte gjort mycket vettigt alls av dagen, jag kan känna sån otrolig panik över att en hel dag gått till spillo på att göra ingenting.
Har haft besök av två av mina vänner iallfall och hade det inte varit för dom så hade jag nog mått ännu värre över att ha suttit på arslet och gjort ingenting på hela dagen.
Så dagen bestod av att gosa lite bebis och få ta lite gravidbilder och känna mysiga sparkar ifrån sysslingens mage.
 
Under kvällen har jag och Ebba förberett inför morgondagen, tänk att Hugo redan är tre år då?
Vi har slagit in presenter, tagit fram bricka med ljus på och ställt ordning så mycket som möjligt för att det ska bli smidigt imon morgon när han vaknar. Jag tror nästan Ebba är mest spänd, hon satt omsorgsfullt och slog in de paket hon fått köpa och skrev ett kort till, jag blev alldeles varm i hjärtat av och se det. De sista hon sa innan hon somnade var "mamma glöm nu inte väcka mig imorgon så jag får vara med och sjunga för Hugo"
Imorgon är en stor dag, helt klart <3
 
Dagens besök:
 
 

Kommentarer
Evelina

Han är ju så sjukt söt Hugo! Hu´go´som helst! ;)

2014-11-16 20:33:09
URL: http://familjenvikholmen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0