Jag älskar er.

 
Jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er.
Jag hoppas bara det räcker?
Jag försöker mitt yttersta för att göra det som gynnar er mest, pusslar ständigt för att få vardagen att gå ihop, men det känns som om jag kämpar i motvind och som om livet kommer på mer och mer grejer för att fälla mig.
All min energi går till dom, och till studierna men när det sedan kommer något annat och suger musten ur mig totalt så blir jag bara helt tom.
 
Spenderade dagen hos min pappa för att tänka på annat, vi åkte fyrhjuling i skogen, grillade korv och passade på att få massor med frisk luft medan det var uppehåll. Försökte helt enkelt tanka batterierna lite inför kommande vecka och jag tror barnen är nöjda med dagen.
 
Dags att krypa ner under filten, försöka att skingra tankarna så gott det går och skaka av sig känslan och återigen gå vidare.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Evelina

Och de älskar dig! Tack för idag, alltid lika kul att ses :)

Svar: Ja de får vi hoppas, att vara mamma är inte alltid de lättaste vill jag lova. Skoj att ses <3
Emmelie

2014-11-09 20:48:49
URL: http://familjenvikholmen.blogg.se
maria eek

Jag mår också alltid bättre av att få vara ute. Kram på dej, hoppas att du får en fin vecka <3

Svar: Ja visst är det så, man fokuserar på annat och barnen härjar av sig. Perfekt :) Hoppas ni ej blir sjuka. Kram
Emmelie

2014-11-10 01:18:19
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0