Jorgubbskalas i november.

Ytterdörren pyntad inför jordgubbskalas.
 
 
Och så var dagens kalas avklarat och det är en trött mamma som satt sig i soffan denna kväll.
Att ordna jordgubbstema i mitten av november är inte det lättaste men jag tycker att jag lyckades väldigt bra ändå. Vi klippte jorgubbar jag och Ebba som vi klistrade upp lite i köket, hade röda girlanger hängandes och temat på bordet går ju som sagt i rött, vitt och en del jorgubbsgrejer fick jag ju ihop tack vare fina människor.
Hugo är jättenöjd med dagen och var helt lyrisk över alla människor som kom och att de alla hade paket med sig till honom. Trångt och högljutt blev det här hemma men vad gör väl det?  Jag är jättetacksam för alla som kom och Hugo tackar så mycket för alla fina presenter han fick.
Nu ska jag lägga mig på soffan, jag är helt slut efter alla kalasförberedelser, besök och städning efteråt.
 
Hoppas ni haft en fin helg.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0