Kalasförberedelser och julpyssel.

Godmorgon lördag!
 
Idag väntas en dag med kalasförberedelser, jag måste iväg och handla det sista och se om jag kan hitta något som på något vis kan bli ett jordgubbstema. Jag känner mig fortfarande osäker på hur tusan jag ska uppfylla hans önskning om ett sånt kalas, men jag hoppas han kommer bli nöjd ändå.
 
Under efermidagen så ska jag och barnen iväg på det årliga julpysslet och årets första julbord tillsammans med en mammagrupp som jag gick i när Ebba var bebis. Brukar vara uppskattat av både oss mammor och barnen som får leka och pyssla med barnvakter medan vi mammor för lite egentid och möjlighet att pyssla ostört.
Känns lite tidigt att äta julbord och pyssla men det slog mig precis att nästa helg är det redan första advent, helt otroligt vad tiden går?
Jag som saknar typ mängder av adventsljusstakar och sådant borde ta mig en tur till Ikea eller liknande, för även om julen inte är min favorithögtid så ska barnen få julstämmning.,
 
Förra årets julbild, haha kan hoppas årets blir bättre!
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Kul med kalasförberedelser. Hoppas kalaset blir lyckat!

Svar: Tack så mycket, hoppas jag med :) Han är nog nöjd bara det blir lite uppvaktning ;)
Emmelie

2014-11-22 16:44:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0