Måndagsångest.

Måndagsångest som heter duga, jag brukar inte ha ont av det alls men just denna veckan är det väldigt segt att veta man ska sätta sig och pendla tio mil. Jag vet att huvudet måste vara på topp idag eftersom vår studiegrupp ska förbereda oss inför morgondagens seminarium, jag vill prestera det bästa jag kan men känner mig lite tankspridd förtillfället.
Bara att köra på, lägga alla andra känslor åt sidan och försöka briljera.
Folk säger jag är modig och stark, men de skulle bara veta hur tankarna går när man är ensam.
 
Igår fick jag möjlighet att ta lite magbilder på min syssling återigen. Vi hade inte överdrivet med tid och fota så det blev bara ett par knäpp med kameran. Magen växer så det knakar och det ska bli mysigt att släkten utökas lite och man får gosa bebis innan våren, det håller liksom mitt egna bebisssug i chack.
Perfekt att kunna gosa, och lämna tillbaka när hen skriker ;)
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

hoppas du får en bra start på veckan nu vännen. och att pluggandet går som en dans :)

Svar: Ja tack de där behöver jag, :) detsamma till dig. Kram
Emmelie

2014-11-10 06:53:20
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad mysigt med mage. Jättefin mage. Visst är det perfekt att kunna låna små bebisar och sen lämna tillbaka dem. Jag väntar på att få syskonbarn, men det dröjer nog ett tag till.

Svar: Ja jag tycker det är perfekt, då får man ju stilla sitt egna bebis-sug och bara vara med om de där mysiga och lämna tillbaka sen ;)
Emmelie

2014-11-10 13:25:09
URL: http://lottizdays.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0