Söndagsmorgon.

Här ser ni resultatet från gårdagens mamma-pyssel, en adventsblomma.
Vi fick in lite matreal och fick själva bygga ihop den så som vi ville, jag som har extremt höga krav på mig själv kanske inte blev supernöjd med resultatet men den ger lite julkänsla till det annars opyntade hemmet.
Jag och jul är inte direkt bästavänner, har aldrig varit en favorithögtid men inser att jag snart måste börja  leta efter allt som ska upp till advent, någon som har tips på vart man billigt hittar typ adventsljusstakar och liknande nu?
 
Nu ska mamman i familjen fortsätta dricka sitt morgonkaffe och njuta av lugnet som det innebär att bara ha ett barn vaken. Så fort Ebba vaknar så är det fullt bråk mellan de där två, tre år åldersskillnad är inte optimalt alltså, herregud vad syskonbråk jag dras med här hemma.
Ni som också har tre år mellan era barn, hur är det med syskonbråken hos er?
 
Önskar er en godmorgon och en fin söndag <3
 
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad fint du gjort!

2014-11-23 09:23:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Hanna Karlsson

Glömde ju, det är tre år mellan grabbarna och tycker det lugnat ner sig nu. De är nu snart elva och åtta. Men förr brukade de bråka så jag ville slita mitt hår.

Svar: Haha ett par år av syskonbråk kvar då med andra ord :P
Emmelie

2014-11-23 09:27:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
michaela- mamma till två små ♥

den är verkligen fin! jag deppar lite för att jag inte kan julpynta nununu (pga flytten) men så småningom kan väl ag också dra igång, även om det blir senare än alla andra :)

kram på dig fina!

Svar: Då blir de desto mysigare att sätta igång sedan :) Kram
Emmelie

2014-11-23 13:00:40
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0