Två av tre.

Herregud vilken lång dag igår och vilken tidig morgon idag, ingen vidare bra kombination och jag gissar att det kommer behövas både kaffe och koffeintabletter för att hålla fokuset uppe denna dagen. Jag har ganska mycket som ska bli gjort men min pluggkompis vabbar och det betyder att jag får plugga på egenhand hemma i Alingsås, det där med egenstudier utan någon studiekamarat har jag lite svårt att motivera.
Igår fick jag äntligen resultatet på två av tre tentor! Den första tentan visade det sig jag kammat hem ett VG på och andra tentan ett G, högsta möjliga på båda två med andra ord. Det känns så otroligt skönt, att två av tre är klarade och jag kan lägga de bakom mig, nu väntar bara resultatet på den sista tentan och det är den som oroat mig hela tiden eftersom endast 30% tenderar att klara sig på den.
 
I eftermiddag kommer barnens farmor från Borlänge på besök, det ska bli mysigt att träffa henne igen eftersom det inte blir alls ofta längre och jag har två barn som längtar som bara den.
Får ta och använda min kamara nu lite med i dagarna, den har legat typ orörd i veckor och det känns jättetrist men jag har helt enkelt inte tid och att ta bilder när det är alldeles kolsvart är grymt omotiverande.
 
 
 

Kommentarer
KIKKI

Grattis till 2 lyckade tentor! :D Hoppas det går bra med studierna, inte det lättaste att få ihop allt med 2 barn också, men allt går bara man vill! =) Kämpa på!!

Svar: Det ÄR verkligen kämpigt, jag hoppas jag har viljan oh orken att kämpa för att nå hela vägen. Kram
Emmelie

2014-11-06 08:39:48
URL: http://kikkiiii.blogg.se
Lina

Men grattis, va skönt att det gick så bra på tentorna! Och hoppas det gick lika bra på den tredje :)

Svar: Åh tack, jag kan bara hoppas men det känns inte så hoppfullt eftersom det endast brukar vara omkring 30% som klarar den tentan :/
Emmelie

2014-11-06 09:15:51
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0