Alla kan göra något.

 
 
 
Denna månaden är en månad då vi skänker extra mycket till cancerfonden, jag kan tycka att det ska uppmärksammas året om och inte bara under oktober månad men tycker det är fantastiskt hur mycket pengar vi kan samla in om alla gör något.
Jag har tidigare stött både Aktivt liv mot cancer, Formeli med sina nya tavlor där hon skänker en viss del till cacerfonden , Mejas änglar och nu de senaste i tillskottet Alvas änglar.
 Vad hemma hos en kompis idag som hade dessa änglar hemma och sålde så plockade jag och barnen på oss en ängel var som vi kan ha som halsen för att visa att vi bryr oss samt som en skyddsängel.
Vill tipsa er andra om dessa smycken samt att påminna er att alla kan göra något och att vara extra tacksamma för att ni faktiskt har hälsan, det är egentligen inget man kan ta för givet.
 
Kram på er.

Kommentarer
Pernilla

Måste säga att Ebba är ett av dem vackraste barn jag sett i hela mitt liv! Vilken utstrålning hon verkar ha. /Pernilla, Jens syster.

Svar: Haha men åh, tack :)
Emmelie

2014-10-15 22:50:26
URL: http://www.hedeforsenssippi.weebly.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0