Besök av kusinen.

Och så var det äntligen helg och ett av två barn sover gott i sin säng.
Ska bli skönt att slippa stressa iväg och lämna på skola och dagis imorgon och spendera helgen med mina två hjärtan. Även om en del av helgen kommer ägnas åt studier så hoppas jag kunna komma iväg och vara social bland vänner, för helt seriöst har jag knappt träffat några sedan jag började högskola i augusti.
 
Till barnens stora förtjuselse så fick vi låna min systerdotter ett par timmar idag. Det var längesedan de sågs och de är så skoj och se hur glada dom är i varandra alla tre, så det dansades, pysslades och badades badkar innan hon begav sig hemåt igen. Ja det var inte bara frid och fröjd utan en hel del gråt och gnäll ifrån lillebror som inte riktigt fick vara med på de viset han önskade. Att leka tre är svårt uppenbarligen och jag förstår verkligen inte varför det ska vara så krångligt?
 
Dags för fredagsmys, idol och lite latin - kan det bli bättre?
Haha helt seriöst efter dessa veckor med intensivt lärande av latin så börjar jag tröttna på det språket faktiskt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0