Drömmer på latin.

Lördagen startade i vanlig ordning innna sex och nu en timma senare börjar barnen bli uttråkade här hemma. Jag känner likadant, detta konstanta regnade och blåsande gör mig tokig och  jag känner mig bara så trött. Vad gör man när vädret är så här egentligen?
Jag är så beroendne av vädret för att må bra och då kan ju tänka er vad hösten gör med mig. Igår ringde jag iallfall till vårdcentralen för att boka tid för att ta lite prover pga min extrema trötthet, men får vänta en hel månad på tiden tyvärr.
Ser fram emot att träffa vänner idag, kanske få använda min kamera som tyvärr legat orörd alldeles för mycket de senaste. Hoppas kunna få fota min kompis lilla bebis på två månader, få se om man kan få några fina bilder på ett motiv som ligger relativt stilla ;) Haha bra övning i början när man lär sig mer om kamrean att fota på relativt stilla objekt.
 Nu är det dags att kicka igång dagen.
Haha helt seriöst inatt vaknade jag ett x antal gånger och rabblade olika delar av hjärnan - Thalamus, cerebellum, corpus callosum, aqueductus cerebri osv osv. Haha helt otroligt vad många olika ställen vi ska kunna peka ut på kroppen på latin på måndag då första tentan är.
 
Godmorgon till er.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0