Fredag.

Och så var den tidiga morgonen över och tentan gjord och jag är återigen på hemmaplan igen.
Det kändes som om tentamen gick kanon, allt det jag hade övat på frågades om och jag tror jag satte alla frågor utom möjligtvis en som jag fick gissa på. Återstår och se hur resultatet blev men jag räknar med att ha klarat min första tenta.
Nu sitter jag återigen i soffan med Hugo som fortfarande är febrig och sänkt av någon typ av höstvirus, det värsta med dessa årstider är ju alla sjukdommar som drabbar de allra flesta barnfamiljer. Nu är det bara att hålla tummarna stenhårt att Ebba klarar sig från sjukan denna gång eftersom hon på söndag ska vara med i sin allra första gymnastiktävling, hade vart så himla typiskt om hon missar den eftersom hon sett fram emot det så länge.
 
Gillade ni inlägget igår om lönn-rosorna?
Så svårt att veta vad folk uppskattar att läsa om, jag har ju bloggen framförallt för att dokumentera min vardag men det är ju skoj med många läsare och om ni uppskattar det.
Det viktigaste för mig är att skriva så som jag känner, inte måla upp någonting perfekt och falskt - Av hela mitt hjärta helt enkelt.
 
Ska fortsätta mysa ett tag till innan vi går upp och hämtar storasyster och kör fredagsmys.
 
Min fina nya soffa som min faster och henens man skänkte till mig , så himla uppskattat!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0