På hemmaplan.

Och så var det återigen morgon och tillsammans med Hugo och en stor kopp kaffe så sitter jag och försöker vakna till liv. Är tacksam vi haft så mycket möjlighet till studier i Alingsås det senaste, det är så himla skönt att slippa pendla tio mil och anpassa sig efter tågavgångar och restider. Tillsamans arbetar vi på intensivt ett par timmar på hemmaplan och jag känner att jag lärt mig lite mer om fysiologin igår, den där anatomin och all latin är det bara och nöta in antar jag.
 

Ni är dåliga på att lämna avtryck nuförtiden, det går lite i perioder jag vet men bloggandet blir så mycket roligare när man har små kommentarer att mötas av. Dels så tycker ju jag det är intressant och veta vilka ni är som läser, hur länge ni läst och på så sätt hitta nya bloggar att följa. Så en liten presentation kanske skulle vara på plats? Det hade jag uppskattat iallafall.
 
Dags att starta dagen och väcka storasyster som sover gott ännu, ha en fin torsdag kära ni!

Kommentarer
Angus

Åh tack för din fina kommentar!
Jag har följt din blogg ca 4 månader tror jag:) börja när jag va preggo om jag inte missninner mig. Jag gillar sättet du skriver på, du är ärlig o skriver om livets upp och nedgångar. Finns inget värre än rosa fluff bloggar där allt är så j*a perfekt!
Jag heter anna och mamma till pärlan, matte till Sue Ellen och sambo till karl Johan. Bor i centrala Örebro och arbetar som arbetsterapeut :) puss

Svar: Åh va skoj att du tog dig tiden att presentera dig, tyvärr var de bara du och en till av alla läsare som orkade men jag tar tacksamt emot de jag får. Ogillar också sånna bloggar, vill läsa om vardagen och inte något påhittat rosa fluff fluff typ. Sen ääääälskar jag ju dina bilder med. Kram på dig
Emmelie

2014-10-23 12:23:27
URL: http://www.angusfoto.blogg.se
Lina

Lina, 24 år, Tyresö, konstruktör, sambo och bonusmamma - det är väl i princip jag :) Började läsa din blogg för kanske ett år sedan och är inne här i princip varje dag :)

Kram på dig

Svar: Va skoj med en liten presentation, bara du och en till tog er tiden och ge mig den. Stor kram
Emmelie

2014-10-23 15:57:39
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Lina

Hej!

Jag kikar in här titt som tätt men erkänner att jag är dålig på att kommentera..
Tycker så mycket om din blogg, få följa er vardag, och se hur du kämpar och sliter för dina barn! Du är så stark!

Själv är jag en 28-årig två barns mamma från Helsingborg. Har barn som är i samma ålder som dina.

Tack för en supermysig blogg!

Stor kram!

Svar: Åh tack för de fina orden. Hoppas du lämnar avtryck lite mer ofta framöver, kram på dig
Emmelie

2014-10-23 19:51:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0