Tre dagar med matkassen.

Då har jag då testat en vecka med Linas matkasse och är över lag jättenöjd!
Jag valde barnkassen där det är snabb och lättlagagade middagar med smaker som ofta faller barnen i smaken, samt att jag valde recept för tre dagar istället för fem. Det kändes riktigt lyxigt när det ringde på dörren och man fick påsar med allt man behövde för tre middagar och slapp fundera över vad tusan man skulle äta varenda dag. Dessutom tyckte jag det var bättre med tre dagar istället för fem just för att då fanns chans till improvisation de andra dagarna.
Ekologiska matvaror var det till största del av påsen och barnen gillade två av tre middagar jättemycket. Den tredje hade säkert varit godkänd också om det inte var så att mina inte är jätte förtjusta i tomatsås.
 
Dagens middag, torsk med äggsås och den smakade helt ljuvligt!
Den enda middagen jag haft fördelen att smaka på eftersom jag är vegitarian och endast äter fisk.
 

Nu ska jag kika vidare här på nätet ett litet tag till innan jag sätter mig vid köksbordet och glor ner i böckerna och försöker lära mig mer om nervsystemet. Allt de andra som vi ska lära oss är svårt, men nervsysstemet känns som en omöjlighet att lära sig!
Godnatt på er alla.
 

Kommentarer
Småstadsfrun

Det låter faktiskt väldigt lyxigt när du beskriver det så.. det knackar och där är maten!

Svar: Haha det VAR verkligen en sån känsla som infann sig.
Emmelie

2014-10-23 20:54:59
URL: http://www.smastadsfrun.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0