En stjärnklar morgon.

Godmorgon.
Klockan ringde alldeles förtidigt, fem närmare bestämt och utomhus är det fortfarande kolsvart men stjärnklart. Var längesedan man såg stjärnorna och jag inser återigen att hösten verkligen är här. Vinterkläder är ett måste och inskaffa, barnen har jag hittat en hel del begagnat men jag saknar fortfarande det som behövs. De betyder att jag kommer få frysa ordentligt
 
Jag känner mig lite nere denna dag, allt känns så övermäktigt och det känns hemskt att ställa klockan på fem, ge sig hemifrån vid sex och inte vara tillbaka på hemmaplan igen förens vid sju ikväll. Så ska det inte behöva vara!
Biter ihop och gör mig bästa av denna tisdag helt enkelt, godmorgon på er allesammans <3
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

Heja dig vännen! Du gör ett fantastiskt jobb!!

Svar: Åh ja men de känns så
Tufft just nu :(
Emmelie

2014-09-16 06:32:07
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Emmelie

Här ringde Signes mat och sovklocka också kl fem. Zzzz. Hoppas din långa dag går snabbt!

Svar: Ja fy de blir minst sagt långa dagar!
Emmelie

2014-09-16 08:49:02
URL: http://mildarabarber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0