En tid för bara hon och mig.

Och så har hela torsdagen även gått, jag har verkligen njutit i fulla drag över att inte behövt åka till Skövde på två dagar. Grupparbetet har blivit uppdelat och vi har kunnat göra våran del och sedan sammanställer vi allt gemensamt, passar mig perfekt.
Jag hoppas verkligen studierna kommer kunna bli så mer sedan, mer egenstyrda och med möjlighet att läsa hemifrån så jag slipper åka de där tio milen för att komma till skolan.
 
När Johan kommit hit för att träffa barnen så passade jag och Ebba på att gå själva upp till skogen, hon ville visa mig lite olika svampsorter eftersom det arbetat en del med svampar i skolan just nu. Stolt visade hon upp skivlingar och diverse flugsvampar, men tyvärr hittade vi inget ätligt alls på den lilla runda vi tog. Det viktigaste för henne va nog bara att få komma ut lite ensam med mig, utan lillebror och få min hela uppmärksamhet och de lyckades vi med iallafall<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0