Ett tips för att organisera kaoset.

 
Åh kolla här vad som damp ner i brevlådan i början av veckan, är den inte bedårande?
Efter att jag startat skolan, har barnen på två olika ställen i stan och Ebba har aktiviteter så kände jag att det var viktigt för mig att ha lite mer koll eftersom min lilla almanacka inte riktigt räckte.
Letade och fann denna, tjejen som gjorde kalenderna var snäll nog att skicka med 2014 modell på köpet eftersom jag hade behov att börja använde en direkt. Ja så nu har jag lite mer koll på hur kommande vecka ser ut iallfall, tipsar er andra också och denna hittar ni HÄR.
 
Idag väntar utflykt till ett ställe precis utanför centrum, det ligger fint vid sjön och där ska vi vara hela dagen lång. Det är mammagruppen jag gick med när Ebba var liten som bjuder in till olika aktiviteter tre gånger om året, så himla mysigt och uppskattat av både föräldrar och barn. Så idag väntar pyssel, lek, mat och annat skoj på denna vackra plats och dessutom har vi vädret på vår sida och klarblå himmel - det blir en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0