Fel dag att besöka djurparken.

Godmorgon.
Att starta söndagen med sovmorgon till sju var inte helt fel, det händer inte ofta hemma hos oss vill jag lova.
Känns lite tomt att Ebba inte är här, kommer man någonsin vänja sig vid att inte ha barnen hos sig för jämnan?
Än så länge så är ju inte barnen iväg varannan helg, men när det väl sker så kommer det bli tufft att vara utan dom.
Tänkte försöka skynda på här hemma lite och ta och åka ner en vända till på loppisen nu under morgonen, bara för att se om det finns många fynd kvar som man missade i kaoset igår.
 
Igår efter loppisen tog vi oss till Borås och besökte Borås djurpark, och herregud vad folk det var säger jag bara! Började med att det var kaos på parkeringen och folk hade parkerat i diken, och cirukulerade runt, runt för att hitta en ledig plats. Det var Elfsborgsdagen eller något sådant, så därför var det ju så sjukt mycket människor där. Men det var gratis inträde eftersom min kompis skänkte biljetterna till mig, så det är jag tacksam för.
Dock kändes det som fel dag att besöka parken pga att det var knökfullt, och Hugo var sig inte lik alls och hade utbrott efter utbrott i parken och ingenting var bra. Så blev en snabbis igenom allting och på två timmar var vi ute på parkeringen igen.
Helt fel dag helt enkelt, men vi var hemmifrån iallfall och det är alltid något :)
 
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Synd att det var så mycket folk! Hittade du några fina fynd idag med? :)

Svar: Nej idag hittade jag bara en turkos tröja från NS för 25 kr, men jag vann även på lotteriet, ett fint kakfat =)
Emmelie

2014-09-28 20:04:11
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0