Frisk luft och brev från tomten.

 
Såhär tillbringade vi eftermiddagen, i skogen.
Vi lyckades gömma liten raggsocka, ett brev och ett gäng klubbor  och sedan så barnen fick leta och insåg snabbt att tomten varit i skogen och tappat sina strumpor och skrivt ett brev till dom. Älskar att se lyckan i ögonen och hoppas att Ebba ska få lov att tro på tomten och allt annat såntdär underbart ett par år till<3
Korvgrillning och lek i mängder, och båda mina barn sover nu gott efter all frisk luft de fått idag.
Jag sitter fortfarande och huttrar här hemma, även om vi varit hemma från skogen i över två timmar, för nog att solen värmer gott och skönt men där solen inte når så blir det sådär ruggit, fuktigt och kallt på två röda och jag inser att hösten verkligen är här.
 
Nu avslutar jag kvällen här i soffan tillsammans med mina fyrbenta, jag borde plugga men helt ärligt så orkar jag inte öppna de där tunga böckerna just nu.
Ha en fin lördagskväll på er där ute <3
 
 
 

Kommentarer
Birgitta S

Hej!
Vilka härliga bilder och bra dag som n haft ute. Du gr ett fantastiskt jobb ed barn och studier och dina hudar. Om nu pappan valt att lämna och inte ta mer ansvar än varannan helg (vet ej o jag har rätt där kanske han har dem mer) så är det mer än bra gjort. Tufft nu men d lär koma ut stark ut ur detta och tänk på att barnen blir större och då blir vissa delar lättare när an står mitt i allt så ser man inte det. Finns det någon i din närhet som kan avlasta dig med hundpromenaderna kanske? på dagtid när du är i skolan och barnen på skola och förskola.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tack för de orden. Än så länge har inte barnens pappa haft dom varannan helg, han har varit här och hälsat på en stund varje dag. Det ÄR fruktansvärt tufft, helt ärligt så undrar jag många gånger hur tusan vi ska klara det. Men på något vis går det, en dag i taget och försöka att inte stressa upp sig över småsaker. Jag har vänner som hjälper så gott de kan, men hade behövt en som alltid kunde gå med hundarna men jag har ju tyvärr ingen chans att betala och då är de svåarare att lösa.
Emmelie

2014-09-14 01:46:27
Birgitta S

Öh och vad ska man säga om det? han hälsar på i så fall kör hårt styr upp ditt liv med barn studier och djur så bra du bara kan. Den dagen när han kommer och vill delta så sitter du och barnen med era rutiner och vanor och du är deras trygghet . Han kommer att inse att han missat något även om man delar på sig och är den som väljer att gå så kan man inte välja bort barn och ansvar faktiskt.
Du gör ett bra jobb tro på dig själv.
Hälsningar Birgitta S

2014-09-15 00:06:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0