Helgen som varit.

Sitter här med lite söndags ångest och inser att helgen är över och det väntar ännu en hektisk vecka framför mig i skolan med både seminarium och att börja traggla de där latinska orden inför tentan som dyker upp om en månad.
Jag känner viss oro hur jag ska klara allting om jag ska vara ärlig, för det är så fruktansvärt mycket kunskap som ska in och jag tvivlar många gånger på om jag kommer klara av det. Men som jag sagt förut, en dag i taget och sedan får vi se hur långt det räcker helt enkelt.
 
Idag blev det äntligen dags att få åka iväg och träffa den sex dagars gamla lilla Frida <3
Så söt och puttinuttig hon var, det är verkligen något speciellt med små nyfödingar. Tanken var en snabbvisit dit och sedan hemåt igen men istället blev jag och Hugo kvar hos pappa och Christina resten av dagen och jag hade alla möjligheter i världen att gosa bebis under dagen.
Så man får sammanfatta helgen som väl godkänt helt enkelt och hoppas veckan fortsätter i samma tema.
Nu ska jag upp och tjuvkika lite på barnen när de sover, de bestämde sig nämligen för att sova tillsammans i Ebbas säng inatt <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0