Hösten är här!

Haha ser ni minen på min snart sexåriga dotter? Så här ser hon ut för jämnan nuförtiden.
 

Usch idag har hösten verkligen kommit hit på riktigt! Sex grader, mörker, blåst och regn och jag känner inte för att gå utanför dörren alls idag. Tur att barnen har ordentliga kläder att palta på sig, värre är det dock med mig som är i stort behov utav en riktigt jacka och inte bara den öppna skinnjackan jag äger. Visst är det så att man nästan aldrig köper något till sig själv när man harbarn? Jag borde verkligen unna mig själv ibland också men det känns liksom inte riktigt lika prioriterat helt enkelt.
 
Dags att starta dagen, en del som ska hinnas med och göras innan vi ska vara iväg - Godrmogon på er!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0